26 lip 2012

Hello :D

Tylko ja tak mam, że im później wstaję, tym bardziej zmęczona jestem? Codziennie chodzę spać około 1, wstaję po 11, a o 14 mam ochotę znowu spać. :D
W ogóle to Apacz zeżarł połowę jabłek z drzewa. Tzn. on zrywał jedno, a spadały 4, które szamała Perła. No i Prezes strasznie się bulwersował na konie, odkąd tu jest mu nie przeszkadzały, a dziś mało wścieku dupy nie dostał, jak kopytne stały pod bramą. :D
A, nażarłam się też orzechów laskowych. Jak ja je uwielbiam. <3
Kilka zdjęć z dziś:







A ja spadam nagrywać filmik. Jak zwykle o pięknej godzinie. :3

5 komentarzy:

  1. slodkie zwierzaki ! :) wesolo masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo mam tak samo z tym spaniem.Albo im dłużej śpie tym bardziej mi się spać chce. :P Potwierdzony fakt.Fajne zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś poszerzyć ten pasek od posta i pisać arialem ? :) a przy okazji np. w photoscape zmniejszać zdj do 600 czy coś i wklejać oryginalnego rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nagrałabyś filmik jak robisz makijaż? :) Bo bardzo mi się podoba ten styl :D

      Usuń